SEDMIKRÁSKA
ÚVOD KATALOG NOVINKY AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Šárka Vernerová
Adresa
SEDMIKRÁSKA
Verdunská 533/6
Praha 6
16000
ČR
86639943
nejsme plátci DPH
Mobil +420 777899301 zanechte sms
Skype sasula
.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Upozornění pro zákazníky: nepřijímáme platební karty,ani platbu v hotovosti. Náš e-shop  nepodléhá EET.

 

Při hodnotě objednávky nad 4 000,- Kč si vyhrazujeme právo požadovat platbu předem - převodem na náš účet.

JAK POSTUPOVAT PŘI NAKUPOVÁNÍ:

V pravo nahoře klikněte na NOVÁ REGISTRACE, vyplňte formulář, kde si zvolíte přihlašovací jméno a heslo. Vyplňíte kontaktní údaje. Prosíme NEZAPOMÍNEJTE NA TELEFONNÍ ČÍSLO! Registrovaní uživatelé na www.mimibazar.cz se mohou přihlásit svým obvyklým jménem a heslem. Lze také provést objednávku bez registrace. Objednávka je objenávka ne DOTAZ ! Zboží můžete vybírat pomocí menu nebo jednotlivích kategorií. Pokud jste se rozhodli výrobek zakoupit, stačí kliknout na ikonu „nákupního košíku“ a tím jej vložíte do nákupního košíku. Obsah košíku je zobrazován vpravo nebo jej můžete zkontrolovat po kliknutí na menu Nákupní košík. Pod nákupním košíkem máte zobrazeny možnosti platby a dopravy. V případě, že máte již vybráno a nechcete dále nakupovat, klikněte na menu POKLADNA - budete vyzváni ke zvolení způsobu platby a dopravy. Po zvolení dopravy a platby, klikněte na tlačítko PŘEJÍT K DALŠÍMU KROKU. V tuto chvíli se Vám zobrazí kompletní objednávka, tak jak jste ji zadali, včetně Vašich fakturačních a dodacích údajů, ceny za zboží a ceny za dopravu. Na této stránce máte možnost sdělit nám svá přání a požadavky v poznámce a také zda chcete zaslat objednávku pouze kompletní. Před odesláním objednávky též potvrzujete, že jste se seznámili s Obchodními podmínkami. Kliknutím na ODESLAT OBJEDNÁVKU se zobrazí stav Vaší objednávky. V případě problému s nákupem nás, kontaktujte. V případě rychlá objednávka-dotaz - pokud si do objednávky-dotazu nenapíšete o platbu převodem automaticky posíláme balík na dobírku. Pokud si napíšete o platbu převodem prosíme vyčkejte podkladů k platbě převodem - děkujeme.

 

Faktura - pokud máte zájem o tištěnou prosíme napište si o ní rádi ji přiložíme do balíčku. Děkujeme Vám za pochopení,že šetříme naše lesy. V případě dodatečného zaslání tištěné faktury na Vaší žádost Vám účtujeme 20,-Kč na poštovné.

Neúčtujeme balné ! Balíme do různých krabiček od zboží,snažíme se o recyklaci a proto používáme i vyřazené krabice (od zboží,krémů,vyřazené  z potravin nebo hraček). Pokud by jste měli námitku napište nám a zabalíme Vám Vaše zboží  do plastových obálek.

 

Při objednání zboží může dojít k vyprodání u některého zboží  (např u výprodejů).

Pokud trváte pouze na odeslání kompletní objednávky připište to do poznámky. Děkujeme. Samozřejmě pokud by chybělo na objednávce více jak 1ks budeme Vás informovat zda opravdu chcete balíček posílat. Děkujeme za pochopení.

 

! Objednávku můžete stornovat do 24 hod. od objednání !

 

 

 

Dodací lhůty

Zboží, které je skladem se snažíme odesílat do  2 pracovních dnů, pokud neni uvedeno u zboží jinak. To znamená pokud je např. u zboží napsáno bude skladem za 7pracovních dnů,že zboží neni skladem,ale bude do 7pracovních dnů skladem. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, u zboží,které je skladem a nebo než tolik pracovních dnů které jsou u zboží uvedeny,Vás že  budeme  informovat prostřednictvím e-mailu či telefonicky.

 

Převzetí zboží - pokud Vám bude doručen balíček,který bude zjevně narušen nebo poničen v žádném případě jej nepřebírejte. Když zjistíte po otevření balíčku,že je obsah rozbitý ihned reklamujte u svého doručovatele nebo na Vaší poště. Vaše pošta s Vámi sepíše reklamaci a o té nás potom informujte.

 

 Možnost úhrady

 V případě převodu na účet, což je nejčastější způsob, odesíláme zboží až po připsání určeného obnosu na náš účet. Na zaplacení je lhůta 14 dní. V případě, že budete potřebovat delší splatnost, napište prosím vzkaz do poznámky.

 

 

ČÍSLO  ÚČTU =

Vyčkejte na číslo účtu budeme Vás kontaktovat.

 VŽDY JE POTŘEBA UVÉST PŘIŘAZENÝ VARIABILNÍ SYMBOL PRO SNADNÉ ROZPOZNÁNÍ PLATBY!

 

 

Reklamace zboží

Záruka na zboží je dle platného obchodního zákoníku.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci, způsobené užíváním výrobku nebo špatným zacházením a také na zboží,které se kvůli zákazníkovi objednává zákon 367/2000, o uznání reklamace rozhoduje prodejce.Při vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě má prodávající právo odečíst přiměřenou částku odpovídající stavu zboží.

Reklamované zboží, které nám bude odesláno zpět NA DOBÍRKU nepřebíráme.

1- Vrácení zboží je možné do 14 dnů BEZ UDÁNÍ důvodu na uvedenou adresu,kterou Vám zašleme. Vyčkejte na adresu kam zašlete balíček neposílejte na Prahu 6.Přiložte k vrácenému zboží písemné odstoupení, kde musí být uvedeno příjmení, jméno, adresa, variabilní sýmbol objednávky a číslo účtu pro vrácení částky (případně jiný způsob vrácení částky). Zásilku zaslanou zpět na "dobírku" nepřevezmeme (typ, kdy zásilku hradí příjemce).Náklady vrácení zboží nese kupující.


2- Reklamace  - dle platných předpisů ČR - záruka dva roky se vztahuje na nové věci.... nevztahuje se na vady vzniklé nesprávným používáním nebo údržbou. Reklamační řízení je vyřizováno do 30 dní. Při oprávněné reklamaci vracíme částku za zboží a za přepravu. Zásilku zaslanou zpět na "dobírku" nepřevezmeme (typ, kdy zásilku hradí příjemce).

 

 

Náležitosti reklamačního dokladu

Reklamační doklad by měl obsahovat minimálně následující údaje:

  • identifikaci reklamujícího a prodávajícího
  • identifikaci reklamovaného výrobku, včetně uvedení data prodeje (zvlášť u drahých výrobků doporučujeme výrobek konkretizovat co nejpodrobněji),
  • konkretizaci rozporu s kupní smlouvou, popř. reklamovaných vad,
  • požadavek spotřebitele na způsob vyřízení reklamace,
  • datum uplatnění reklamace a předpokládaný termín vyřízení reklamace,
  • podpisy reklamujícího i zástupce prodávajícího či přijímající servisní organizace, případně jejich razítko.

Závaznost objednávek

 

 

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky

a souhlasí s nákupním řádem e-shopu Sedmikráska2.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů

a náležitostí v objednávkovém formuláři.

Prodejce má právo si účtovat skutečně vynaložené náklady s vrácením zboží. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel dle § 53, odst. 10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

(jedná se o náklady spojené se tzv.vybalení, kontrola, zda je zboží v pořádku, kompletní, nepoškozené,zavedení zboží zpět do systému, naskladnění, vystavení opr. dokladu, vrácení
peněz zákazníkovi, vrácení zboží zpět do prodeje...atd).
Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.
A to i v případě nevyzvednutí balíčku budeme požadovat poplatek spojený s uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulaci ze zbožím (tzv.vybalení, kontrola, zda je zboží v pořádku, kompletní, nepoškozené..
zavedení zboží zpět do systému, naskladnění, vystavení opr. dokladu, vrácení
peněz zákazníkovi, vrácení zboží zpět do prodeje...atd)

POZOR
u objednávek se nám ukazuje IP adresa od kud je dotaz nebo
objednávka odeslána a proto není problém v případě nutnosti to dokázat. Bohužel
někteří považují zábavné si něco objednávat a nevyzvedávat.Díky těmto lidem jsme
byli nuceni přistoupit na spolupráci s právním zástupcem.Děkujeme za
pochopení.

Na základě §53 odst. 10.

(10) Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

(1) Pro uzavření smlouvy mohou být použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran. Prostředky komunikace na dálku se rozumí zejména neadresovaný tisk, adresovaný tisk, typový dopis, reklama v tisku s objednávkovým tiskopisem, katalog, telefon s (lidskou) obsluhou, telefon bez (lidské) obsluhy (automatický volací přístroj, audiotext), rozhlas, videotelefon (telefon s obrazovkou), videotext (mikropočítač a televizní obrazovka), elektronická pošta, faxový přístroj, televize (televizní nákup, teleshopping), veřejná komunikační síť, například internet.

(2) Prostředky komunikace na dálku umožňující individuální jednání mohou být použity jen tehdy, jestliže spotřebitel jejich použití neodmítl. Pouze s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele mohou být použity automatické telefonní systémy bez (lidské) obsluhy, faxové přístroje a automatické rozesílání elektronické pošty. Použitím těchto prostředků komunikace na dálku nesmí spotřebiteli vzniknout žádné náklady.

(3) Při použití prostředků komunikace na dálku musí být obsahem návrhu informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy upravených v této části a podstatných náležitostí smlouvy stanovených v části osmé zákona. Tyto informace musí být poskytnuty určitým a srozumitelným způsobem s přihlédnutím k zásadám dobré víry a k ochraně osob, zejména nezletilých nebo spotřebitelů.

(4) Při jednání prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku musí být spotřebiteli s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnuty zejména tyto informace:
a) obchodní firma nebo jména a příjmení a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby, u zahraniční osoby rovněž adresu podniku nebo organizační složky na území České republiky, byly-li zřízeny, údaj o zápisu v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci, včetně spisové značky, pokud je přidělena, a kontaktní údaje, zejména poštovní adresu pro doručování, telefonní číslo, případně adresu pro doručování elektronické pošty,
b) údaje o příslušném kontrolním orgánu, podléhá-li činnost dodavatele režimu povolování,
c) název a hlavní charakteristiky zboží nebo služeb,
d) cena zboží nebo služeb, z níž jednoznačně vyplývá, zda je uvedena včetně všech daní a poplatků, mají-li k ní být připočítávány,
e) náklady na dodání,
f) způsob platby, dodání nebo plnění,
g) poučení o právu na odstoupení, s výjimkou případů podle odstavce 8,
h) náklady na použití komunikačních prostředků na dálku,
i) doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

K informacím podle písmen a) a b) zajistí dodavatel trvalý veřejný přístup; nedodržení této povinnosti se považuje za nepředání informací podle § 53 odst. 7.

(5) Podá-li spotřebitel objednávku prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku, je dodavatel povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit její obdržení; to neplatí při uzavírání smlouvy výlučně výměnou elektronické pošty nebo obdobnou individuální komunikací. Objednávka a potvrzení jejího obdržení jsou považovány za doručené, pokud se s nimi strany, jimž byly určeny, mohou seznámit.

(6) Po uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku, nejpozději však před plněním, musí být spotřebiteli písemně poskytnuty tyto informace:
a) obchodní jméno a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby,
b) informace o podmínkách a postupech pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy,
c) informace o službách po prodeji a o zárukách,
d) podmínky pro zrušení smlouvy, pokud není určena doba platnosti nebo platnost je delší než 1 rok.

(7) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.

(8) Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
f) spočívajících ve hře nebo loterii.

(9) Poskytuje-li dodavatel plnění spotřebiteli bez objednávky, není spotřebitel povinen dodavateli jeho plnění vrátit ani jej o tom vyrozumět.

(10) Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.

 

Nevyzvednutá dobírka

 

.UPOZORNĚNÍ:  Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, budeme požadovat poplatek spojený s uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulaci ze zbožím (tzv.opětovné uvedení do prodeje,znovunaskladnění ,náklady spojené s doručením,objednáním atd ) . Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Rozdíl ceny vrátíme na Váš účet do 30dnů. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené), budou postoupeny právnímu zástupci k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené.  

Omlouváme se,ale z důvodu nárůstu neslušných zákazníků,kteří nepřebírají dobírkové zásilky,jsme se rozhodli spolupracovat s právním zástupcem.

S osobními údaji nakládáme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a informací. Veškerá osobní data (např. jméno, adresa, telefon, e-mail apod.), která jsou součástí objednávky, jsou považována za diskrétní a chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro odeslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem a samozřejmě nejsou neposkytovány dále.

 

Č.j. ŽO/U/10538/2005Hra Ev.č.310006-52802003  86639943

 

šárka Vernerová
Adresa
Verdunská 6/533
Praha 6
16000
čr
86639943
ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
Převodem-DOPORUČENĚ
VYČKEJTE NA PODKLADY K PLATBĚ DĚKUJEME . Odesíláme po připsání Kč na náš účet! Pokud nebudete na uvedené adrese zastižen bude uložen 9 dnů na Vaší poště.
70,00 Kč ZDARMA
Dobírka
Platba dobírkou (až při převzetí zboží u dopravce česká pošta).Váš balík Vám bude doručován , pokud nebudete na uvedené adrese zastižen-a bude uložen 6dnů na Vaší poště.
119,00 Kč ZDARMA
Dobírka BALÍK DO RUKY
Doručení druhý den. Nutné uvádět telefonní číslo na kterém budete k zastižení. Platba dobírkou (až při převzetí zboží u dopravce česká pošta).Váš balík Vám bude doručován druhý den po odeslání, pokud nebudete na uvedené adrese zastižen-a bude uložen 6dnů na Vaší poště.
180,00 Kč ZDARMA
Balík do druhého dne
GARANCE DORUČENÍ DO DRUHÉHO DNE. Dobírka BALÍK DO RUKY Doručení druhý den. Nutné uvádět telefonní číslo na kterém budete k zastižení. Platba dobírkou (až při převzetí zboží u dopravce česká pošta).Váš balík Vám bude doručován druhý den po odeslání, pokud nebudete na uvedené adrese zastižen-a bude uložen 6dnů na Vaší poště.
230,00 Kč ZDARMA
Do SK a jiných zemí
zasíláme pouze při platbě předem a převodem na účet. Cena je dle tarifu české pošty od 300.-Kč až dle ceny cílové země. Upravíme cenu dle váhy balíku.
350,00 Kč ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Doporučená zásilka-převodem
VYČKEJTE NA PODKLADY K PLATBĚ DĚKUJEME. PŘEVODEM - Platíte převodem na NÁŠ účet
BEZ POPLATKU
Dobírka
Platba dobírkou (až při převzetí zboží u dopravce česká pošta).Váš balík Vám bude doručován, pokud nebudete na uvedené adrese zastižen-a bude uložen 6dnů na Vaší poště.
BEZ POPLATKU
Balík do druhého dne
Balík do druhého dne GARANCE DORUČENÍ DO DRUHÉHO DNE. Dobírka BALÍK DO RUKY Doručení druhý den. Nutné uvádět telefonní číslo na kterém budete k zastižení. Platba dobírkou (až při převzetí zboží u dopravce česká pošta).Váš balík Vám bude doručován druhý den po odeslání, pokud nebudete na uvedené adrese zastižen-a bude uložen 6dnů na Vaší poště.
BEZ POPLATKU
Do SK a jiných zemí
zasíláme pouze při platbě předem a převodem na účet. Cena je dle tarifu české pošty od 300.-Kč až dle ceny cílové země.
BEZ POPLATKU
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ
TIP Při objednávce zboží nad 3.600,00 Kč bude odeslání objednávky ZDARMA
. . . . .